Friday, April 20, 2012

SAAT-SAAT AKHIR

tinggal berapa minit sahaja lagi aku akan bergerak pergi ke aqabah. berat hati nak tinggal kan irbid ni. maklumlah perjalanan ke aqabah tu lama sangat. pasti lah sakit badan-badan ni duduk dalam koster tu. lagi pula masalah kewangan yang melanda aku akhir-akhir ini sangat membebankan. semua perkara aku tak dapat buat sebab sangat-sangat berjimat. tapi sebab ni program AMM BKMPJ, aku kena la pergi juga. walaupun bayarannya agak mahal la.

sejauh aqabah pun sudah rasa macam ni sekali, apatah lagi kalau aku pulang ke malaysia nanti. bagaimana la aku nak kawal. huhu.

biasalah kalau berjalan jauh ni kena lah minta maaf pada semua. kalau ada salah dan silap, ampunkan la. kita bukannya tahu apa yang akan terjadi pada masa depan. doakan kami selamat.

ya Allah rahmati dan lindungi perjalanan kami. berikanlah keselamatan kepada kami semua. aminn.

No comments:

Post a Comment

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan