Saturday, April 28, 2012

ANNUAL GRAND MEETING


Mentaliti Komuniti Pelonjak Transformasi. Inilah slogan AGM kali yang ke-28. Sekarang sedang berlangsung di dewan Kindi Universiti Yarmouk. Saya adalah perwakilan daripada batch 4 IKIP. Jadi saya dikehendaki untuk hadir dalam AGM ini. Malangnya saya terasa sangat penat dan tidak mampu lagi bertahan dalam meeting yang paling panjang saya pernah hadir, tapi insyaAllah saya akan pergi lagi semasa pengumuman calon yang menang bertanding yang akan diumumkan sebentar sahaja lagi.

Adakah calon yang saya undi semalam akan menang? Entahlah sebab saya undi semua calon-calon muda. Biasanya orang akan undi calon yang berpengalaman.

Rasa macam tak ada mood la hari ini. Kenapa ha? Mood ni suka main-main kan? Tension betul la. Emmmm harap presiden tahun ni adalah yang terbaik untuk warga PERMAI. Hidup Tuan Presiden.

No comments:

Post a Comment

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan