Saturday, April 28, 2012

AKU YANG SILAP


Tuhan tolong beritahu dia
Aku pohon kemaafan darinya
Aku tidak sanggup resah tanpa dia
Sentiasa terfikir salahku pada dia.

Sungguh aku yang silap
Buat kau jadi begitu
Kini aku lemah 
Hidup tanpa dirimu.

Kembalilah pada diriku
Aku rayu dengan tulus hatiku
Aku telah sedari akan silapku
Aku tidak mahu mengulangi salahku itu.

Hidup tanpamu
Satu kekosongan dalam hidupku
sentiasa resah memikirkanmu
Kini hidupku tidak lagi menentu.

Aku mahu dirimu yang dulu
Selalu mengambil berat tentangku
Sentiasa mendahulukan diriku 
Membantu dan menolongmu.

Jika aku tidak seperti dulu
Kau tegurlah diriku
Kadang aku tidak tahu
Tidak sedar akan silapku.

Ya Allah Engkau yang Maha Tahu
Segala isi hati jantungku
Permudahkanlah urusanku
Sungguh ujian ini berat bagiku.

Ya Allah kuatkan jiwaku
Yang selalu lemah lesu
Tidak kuat menghadapi sesuatu
Kekalkan aku di jalanMu.




No comments:

Post a Comment

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan