Saturday, April 14, 2012

KU BERHARAP


Disini aku masih sendiri 
Merenungi hari-hari sepi 
Aku tanpamu 
Masih tanpamu 

Bila esok hari datang lagi 
Ku coba untuk hadapi semua ini 
Meski tanpamu meski tanpamu 

Bila aku dapat bintang yang berpijar 
Mentari yang tenang bersamaku disini 
Ku dapat tertawa menangis merenung 
Di tempat ini aku bertahan 

Suara dengarkanlah aku 
Apa kabarnya pujaan hatiku 
Aku di sini menunggunya 
Masih berharap di dalam hatinya 

Suara dengarkanlah aku 
Apakah aku slalu dihatinya 
Aku di sini menunggunya 
Masih berharap di dalam hatinya 

Kalau ku masih tetap disini 
Ku lewati semua yang terjadi 
Aku menunggumu Aku menunggu 

Suara dengarkanlah aku 
Apa kabarnya pujaan hatiku 
Aku di sini menunggunya 
Masih berharap di dalam hatinya 

Suara dengarkanlah aku 
Apakah aku ada dihatinya 
Aku di sini menunggunya 
Masih berharap di dalam hatinya


hijau daun.

No comments:

Post a Comment

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan