Thursday, February 23, 2012

kami bakal bapa


    aku, hilal dan amir. ada tak ciri-ciri bapa? hehe. umur macam ni memang tak sabar la nak merasa ada anak. haha. abang hilal kita tu takpe la, bulan 6 ni dah nak kahwin. aku ni memang lambat lagi la. amir pula tak tau la kan. tak dengar cerita pulak dia meminang sapa-sapa lagi. huhu.

    gambar ni kami dalam program ramah mesra johor. aku ni tiba-tiba je kan masuk johor. sebenarnya tiada kaitan langsung dengan johor, cuma ada sahabat-sahabat saja. sebab tu masuk johor. hehe. apa-apa pun program johor memang best dan dapat makan nasi 'ambeng' malam tu. tak pernah dengar pun nama nasi tu sebelum ni.

    nama si comel tu mohamad fateh. ammu doakan fateh selalu sihat-sihat. kesian tengok kulit dia kering. orang besar pun boleh kering teruk, baby macam fateh lagilah mudah kering. dah lama tak pegang baby. rindu kat baby kat kampung. hehe. terima kasih fateh sebab ubat rindu ammu kat adik ammu. hehe.

2 comments:

  1. shahdan, nasi ambeng tuh pernah makan la masa "btn"-hari last

    ReplyDelete

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan