Wednesday, February 8, 2012

kenapa?

kenapa akhir-akhir ini saya rasa tak senang hati. saya ada buat salah dengan siapa-siapa ke? saya ada buat salah dengan awak ke?

kenapa saya mesti rasa macam ni. ya Allah tolong tenangkan hati saya. saya nak belajar dengan tenang. saya minta maaf kalau saya ada buat salah dengan siapa-siapa. kalau salah yang saya tidak perasan tolonglah beritahu saya. mungkin hanya salah faham.

saya pun tidak tahu sampai bila saya akan rasa macam ini. saya harap rasa ini tidak berterusan supaya saya dapat hidup dengan bahagia dan dapat belajar dengan tenang.

hari ini ada kelas al-quran, insyaAllah akan rasa tenang bila pergi kelas ni. cuma bila duduk dalam bilik berseorangan, perasaan tidak senang hati itu datang. harap perasaan itu tidak datang lagi. saya hanya perlu bersangka baik. mungkin saya yang terlalu banyak berfikir.

2 comments:

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan