Wednesday, February 1, 2012

HARI JADIKU

    alhamdulillah hari ini umur saya dah masuk 21 tahun. dapat juga merasa umur setua ini. terima kasih Tuhan.

    biasalah bagi saya kalau masuk je umur baru, ada penyakit datang. selsema dan sakit tekak. mungkin itu penghapus dosa yang lama. Alhamdulillah.

    hari-hari birthday macam ni biasalah melayan kawan-kawan di facebook yang wish. seronok bila ada orang wish. terima kasih kawan-kawan yang wish. nanti birthday kamu semua saya wish pula. walaupun tak sampai seratus pun yang wish, cukup lah tu. ada yang special sikit miskol, chat kat tempat lain. haha.

    sedih hari ini sebab call ibu tak dapat. mybe handfone ibu tiada battery or tiada line kat kampung tu. tidak mengapalah, esok boleh telefon.

   bila masuk juga umur baru ni, saya pun tahu lah umur saya semakin tua dan umur pun semakin singkat. sebab tulah digalakkan selalu meminta maaf dan memberi maaf. saya pun nak mohon maaf kat ibubapa saya, adik-beradik, seluruh family saya, sahabat-sahabat yang selalu saya lukai, dan semua yang mengenali saya. maafkan lah saya. semoga dengan maaf anda semua dapat membantu saya disana nanti.

    umur baru macam ni jugalah kita rasa ada azam baru. nak belajar betul-betul. nak baca buku banyak-banyak. nak beramal banyak. nak buat kebaikan. 'rasa nak kawen pun ada' huhu...semoga Allah menguatkan hati saya dan kawan-kawan semua untuk mengejar Rahmat Allah.

    akhir sekali, sentiasalah sabar dan positive dengan sesiapa pun. semoga semua itu dibalas dengan kebaikan.
birtday tahun lepas..hehe..birthday pertama yang saya sambut.
 

2 comments:

  1. Semoga dengan nikmat peningkatan umur yg Allah beri dpt digunakan dgn sepenuhnya..
    Tegakkan panji kebenaran. Dan berdoalah semoga dpt melengkapi 4 ciri pemuda islam..InsyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  2. ape ciri2 pemuda islam 2??leh share x?

    ReplyDelete

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan