Saturday, February 18, 2012

penat

    busy betul 2 hari ni dengan sukan untuk pemilihan wakil karisma iaitu perlawanan sukan antara mantiqah. semalam aku main bola tampar je pun tapi badan ni sakit macam main sukan tinju pulak. biasalah sudah lama tak main. maklumlah sekarang ni kan musim sejuk. sejuk la nak pergi turun main. nasib baik lah main kat sini tak berpeluh sangat, so tak payah lah nak mandi-mandi. haha. aku bukan tak nak mandi lepas main tapi rumah aku ni pemanas airnya rosak. sepanjang musim sejuk ni aku guna air sejuk jelah. huhu. memang menyayat hati betul la rumah ni. tak sabar da nak tunggu panas datang.

    semalam main bola tampar da masuk semi final, dukacitanya kalah di semi final. kalah tipis sangat-sangat je. huhu. sebenarnya main saje-saje je semalam. bukan pernah berlatih pun. da setahun kot tak sentuh bola tampar. tapi aku boleh pulak tiba-tiba pandai main center. okey jugak kalah, tak payah lah aku nak pergi turun main pagi ni untuk final. hehe.

    hari ini jugak ada perlawanan liga bola irbid yang da lama tertangguh akibat exam yang melanda. nasib baik jugak aku punya team perlawanan last sekali. tapi tak dapatlah beli nasi lemak sebab aku malas nak turun awal-awal. takde masa la nak tengok orang main. baik aku duduk depan laptop ni dengar ceramah ke menulis ke kan. ada jugak manfaat. hehe.

   pagi-pagi macam ni memang lapar la. tambah lagi sakit-sakit badan ni. memang meningkatkan rasa lapar la. makan coklat je yang kawan beli dari moroco. memang sedap coklat tu. thanks kawan. masih lagi berfikir nak masak apa ea yang paling menjimatkan kos. maklumlah duit dah takde setelah dihabiskan membeli kitab-kitab kesayanganku. semalam masak bubur nasi. memang jimat la tu. hehe.

    hehe tak nak la berceloteh panjang, cukup la setakat ini dulu cerita aku. salam.

No comments:

Post a Comment

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan