Thursday, May 17, 2012

SAHABAT SELAMANYA


Hari ini aku masih lagi pergi menghafal dengan Syeikh Ma'mun. Masih berbaki 5 maudi' lagi. Ya Allah permudahkan aku. Tapi pagi-pagi tadi rasa malas sangat nak mengulang, maklumlah lepas subuh aku sudah mengulang. Tapi kan hafal tadi tetap sangkut-sangkut juga, pelik pelik dan pelik. Kurang kuat ingatan aku ni. Tambah pula dengan debar di jantung merosakkan lagi hafalan.

Pagi tadi aku edit-edit video, baru-baru nak belajar sahaja. Pandai dah sikit daripada dulu. Lepas ni kalau orang suruh buat video simple-simple aku boleh la tolong buatkan. Nak cerita disini yang aku sedih sangat sebab aku dah nak balik, lepas ni tak tahu lah bila lagi akan jumpa kawan-kawan aku ni semua. Aku nak manfaatkan masa yang ada sedikit sahaja ini lagi untuk bersama mereka. Tapi InsyaAllah balik nanti tetap jumpa lagi cuma tak dapat la untuk jumpa selalu.

Cepat sungguh masa berlalu. Tinggal berapa hari sahaja lagi untuk aku menghabiskan sesi pembelajaran aku di universiti Yarmouk. Pasti nanti aku akan merindui tempat ini walaupun kadang-kadang asyik nak kutuk saja negara orang ni. Biasalah tu. Hehe. Nanti mesti rindu nak pergi jamiaah Yarmouk, nak jumpa doktor-doktor jamiah yang hensem-hensem. Nak makan makanan arab yang aku rasa sudah sedap di mulut ni. Tapi tak berusaha nak belajar cara masakan mereka. Sebab aku fikir kat Malaysia sudah banyak restoran arab. Terfikir juga nak buka restoran arab ni. Kalau aku kaya nanti la. Hehe.

Exam oh exam. Exam buat aku sakit badan la. Nak kata study banyak, tak da la sangat. Banyak duduk depan laptop la kot. Jangan rabun sudah. Aku tak suka rabun. Nanti menyusahkan aku pulak.

Harap kawan-kawan jangan kutuk pulak video aku ni. Sekurang-kurangnya aku ada. Ko ada???Hehe....
Selamat menghadapi imtihan sahabat-sahabat semua. Sayang kamu semua. Eeeeuuuwwww...

No comments:

Post a Comment

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan