Thursday, May 10, 2012

MELELEH

Petang-petang macam ni tiba-tiba tak ada kerja. Pastu aku pun cuba-cuba lah tengok resepi dessert. Pehhhh memang meleleh lah air liur ni. Sedapnya ya Allah. Lambat betul la duit pahang ni masuk, tak sabar da nak cuba buat semua dessert yang buat aku meleleh tu. Mesti best kan kalau ada isteri yang buatkan dessert selalu. Pehhhh memang la demand kan aku ni.



Sekarang hanya mampu membaca resepi sahaja. Nak buat tapi tak mampu pulak nak beli bahan-bahan. Nampak macam banyak je bahan yang diperlukan. Kan best kalau dapat buat semua ni untuk orang tersayang. Lebih-lebih hari ini birthday ibu. Tak sabar nak balik lepas tu nak buat untuk ibu. Untuk awak pun boleh.....faham ke?

http://www.sitidelima.com/search/label/Dessert Aku nak buat apa yang ada kat link ni. Tolong ingatkan aku ok. Aku nak bersiap-siap untuk masakan berbuka puasa. Bye.

No comments:

Post a Comment

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan