Friday, March 2, 2012

pejam celik

     pejam celik je da bulan 3 sekarang ni. da nak masuk fatrah imtihan awwal da. isnin dekat ni aku da mula test 1. cepatnya masa berlalu. tinggal beberapa bulan sahaja lagi aku akan meninggalkan bumi irbid yang penuh dengan kenangan-kenangan manis mahupun pahit. terpaksa juga meninggalkan rakan-rakan disini yang bersama-sama menuntut di universiti yarmouk dan tidak sama menuntut iaitu universiti just. semua itu juga atas keizinan Allah.

     seronok nye belajar di irbid ini sebab terdapat 2 universiti. so dapat kenal budak syariah dan juga budak medic&dentist. dapat kenal banyak jenis ragam manusia. semuanya best-best belaka. aman sangat duduk irbid ni. semua budak malaysia kat sini peramah dan baik-baik belaka.

    segala kenangan ni aku akan semat dekat sini (jantung). sambil meletak tangan di jantung. hehe. berat sangat hati nak tinggalkan jordan ni. lebih-lebih lagi ada kawan baik yang akan ditinggalkan dekat sini. apa-apa pun aku tak akan lupakan kawan baik aku tu. haha. harap dia pun akan selalu ingat aku jugak. tau.

snow love untuk kawan baik..haha

     siapa-siapa yang baca blog ni, aku nak mohon maaf kalau ada salah silap selama ni. kita kan tak tahu ajal kita bila. jadi kalau korang baca blog ni, korang maafkan lah aku ea. aku sangat memerlukan maaf dari korang semua. dan doakan aku selalu bahagia. hehe.
kami rakyat malaysia mengucapkan kami sedang main salji.....fuyyo..

abc paling besar aku pernah makan...sangat sedap..best dari abc kat malaysia.
     seronok sangat dapat main salji kali pertama dengan sahabat-sahabat. kenangan paling indah dalam salji ni tak akan dilupakan. da lama tak makan abc, akhirnya dapat juga merasa makan walaupun sekarang aku da batuk teruk, selsema yang tak henti-henti hingus ni mengalir, namun memory manis ni membuatkan penyakit tu dibiarkan saja. hehe.


    akulah raja di dunia salji. haha. memang terbaik salji kali ni. terima kasih Allah sebab bagi peluang kat aku main salji sebelum aku pulang ke malaysia. hehe. aku doa agar aku dapat datang lagi kat sini.


2 comments:

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan