Saturday, March 10, 2012

apa-apa

    esok exam, dua paper pulak tu. al-quran dengan bahasa sepanyol. ni la akibatnya hafal quran last-last minit, memang susah giler nak masuk dan nak lancar. tak tau la macam mana. insyaAllah sempat lagi. kena terus berusaha selagi masih ada sisa waktu ni. tapi tula banyak sangat benda nak dibuatnya pulak. ada jamuan tengah hari ni, ada program mppmj la. aishhh macam-macam betul ada.

    paling asyik nak buat ialah buka facebook. huhu. rasa macam perlu buka sangat la. takut-takut terlepas info. sambil-sambil tengok info mestila tengok semua yang ada dalam fb kn. tula kena kuat semangat sikit. tengok fb masa ada notification je.

    semalam aku tengok mamat-mamat arab ni berkejaran. kejar sorang budak arab ni. lepas tu dapat la dikepungnya budak tu. pehhh ditumbuknya kepala budak tu bertubi-tubi. ramai pulak tu. aishhhh arab-arab, tak matang langsung. tak de keje lain ke nak buat selain gaduh. tak dinafikan orang melayu pun macam tu juga. tapi melayu kat sini semua bagus-bagus dan matang. tak de la nak wat kerja macam tu. masa ni aku tengah main futsal kat yarmouk grand.

    sebelum tu juga aku pergi murokib, lepas tu lalu la ikut jalan yang shortcut konon, pastu tiba-tiba ramai mamat arab pulak kat depan sikit daripada kitorang. macam tengah gaduh jugak. aku pon tak nak la ambil risiko. pusing balik. haha. biar la tak nampak macam tak macho janji aku selamat dan akhowat dua orang tu pon selamat. lari budak dua orang tu. aku pun takut jugak. nanti kena bantai, sia-sia je. lepas tu lalu la ikut jalan selamat. lepas tu dapat call dari kawan cakap takut nak balik, kebetulan betul aku ada dekat-dekat situ. hehe. dapat la murokib kawan aku tu. bagus malam tu, semua mesra murokib. ni yang semangat nak murokib. kah kah kah. astaghfirullah....

lala basel. gempak kan nama pasukan bola kami. pasukan paling hebat di rantau arab.
    balik rumah memang penat la kan. pagi main bola, malam main futsal. da la main jarang-jarang, memang sakit la otot-otot badan ni. sekarang pun sakit je lg. huhu. nasib baik dapat beraksi dengan baik masa main futsal semalam. rasa heaven je main..haha..sekarang masih menderita sakit otot. dua tiga hari baru elok kot.

    apa-apa pon tolong doakan aku exam esok ea. doakan aku dapat mumtaz fasli sem ni. nak jugak merasa dapat mumtaz, fasli pun jadilah. tarakumi memang tak dapat la da. okey, malaysia tunggu aku pulang. aku rindu kat kau malaysia. muahh..

No comments:

Post a Comment

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan