Tuesday, March 6, 2012

air mata anakmu

ibu...
ibu aku rindu padamu...
aku mencarimu...
aku menunggumu...
aku terlalu ingin bertemu denganmu...
aku mahu katakan sesuatu kepadamu...
sebagai tanda kasih anak mu...
aku sangat mencintaimu ibu...

hati ini selalu teringatkanmu...
ditika malam sering mimpikan redup wajahmu...
kadang aku menangis rindukanmu...
aku sangat takut sesuatu terjadi padamu...
sungguh aku sangat sayang kan ibu...

ya Allah kau lindungilah ibu...
kau ampunkanlah dosa ibu...
kau permudahkan lah urusan ibu...
kau berilah rahmatmu kepada ibu...
sesungguhnya aku tidak mampu membalas semua jasa ibu...
hanya titipan doa sebagai pengubat rindu...


daripada anakmu yang  merindui,
sahdan.

No comments:

Post a Comment

KITA HARAPAN SEMUA

KITA HARAPAN SEMUA
"BERFIKIR POSITIF MENTERJEMAHKAN TINDAKAN YANG POSITIF DAN MENBUAHKAN HASIL YANG POSITIF" mohamad sahdan